lördag 3 april 2010

and that was when I ruled the world...

Vi åkte till Gränna idag.

Jättefint väder med små fina moln...

Här är min familj. Pappa Arild, mamma Agnetha och syster Beate. Och jag.

Jag och Kalle...

Vi gick på Fiket i Gränna. Ett konditori i 50-tal.

Jag fikade den här...

Och Beate den här...

Fin väggmålning och Kalle...

Åh, kolla va fint!

Så ska jag i mitt nästa köksfönster...

Åh, helt otroligt!

En gammal jukebox som inte fungerar...

Jag i ett fint hörn...

Lokalen var jättetrevlig verkligen...

Fina lampor över varje bord...

Udda fåtöljer och trevliga möbler...

Och på varje bord, en blomma!

Eftersom vi var i Gränna var jag ju tvungen att köpa en polkagris, det fick bli en ros!

Åh, så fint! Som en bukett!

Det var så otroligt fint i Gränna, så pittoreskt! Alla skyltar var jättefina, här en järnaffär!

Husen var också otroligt fina!

När vi var nöjda åkte vi hem igen!

Bilderna har Kalle och Beate tagit!


A Bientôt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar