onsdag 28 april 2010

All space cadets on deck

Middagen idag bestod av cannelloni (eller delizie, kommer aldrig ihåg vilken som är vilken) och sallad.

Det var gott.

Här är en klocka Kalle har köpt.

Den här hudcremen köpte jag på Rusta av alla ställen. 69 kronor, bara organiska ingredienser och doftar persika och mango. Fint!

Den här ljuslyktan köpte jag idag, 10 kronor.

Jag köpte även denna på röda korset, en morgonrock från Kina, samma märke som denna om ni kommer ihåg?

Slutligen köpte jag ett nytt läppstift från Isadora, summer red, och ögonskugga från Lumene i bruna toner.

Tada!


2 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg! dig besöker jag igen :)
    härligt färgmättade bilder...
    Canneloni är väl fyllda pastarör i sås :)

    SvaraRadera
  2. Åh tack så mycket! Ja jag tror också att det är så, delizie är det nog egentligen vi gör :)

    SvaraRadera