tisdag 30 mars 2010

Karpathos

Förra sommaren åkte jag och Kalle till Karpathos. Då hade jag längtat hela våren.


Här är jag på Arlanda.
Här är vårt rum på hotellet. Med veranda.

Såhär såg utsikten ut från hotellets restaurang.

Man fick gå ner för trappor för att komma till den grusiga stranden. Karpathos är en brant ö.

Här är vårt hotell, sett från strandpromenaden.

Här är jag i ruffsigt hår.

Ruffsigt hår igen.

Kvällarna var helt otroliga, stjärnklart, strandpromenad och hav.

Här är jag en solnedgång.

Blåsigt...

Här är en annan vinkel på hotellet. På kvällarna spelade jag och Kalle schack.

Här är vi i Amoopi, den närmsta staden till vårt hotell.

Jag på stranden...

Så otroligt vackert...

En nyckelpiga på Kalles solstol...

Vid havet...
Kalle på hotellet. Det här var nog en av de få bilder jag tog...
När jag saknar sommaren som mest kollar jag på de här bilderna, vår första charterresa tillsammans. Men definitivt inte den sista.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar