fredag 26 mars 2010

Idag

Idag var jag ledig, så jag följde med Kalle till hans skola. Han pluggar på Viebäcks folkhögskola, dokumentärfoto. Hans klasskompisar är jättetrevliga och de har otroligt fina lokaler. Här är lite bilder från dagen!

Hej hej, det här hade jag på mig idag! Tröjan kommer från H&M Trend, köpte den i Köpenhamn. Skor, converse.

Kalle ville fota lite, så vi gick till gymnastiksalen. Här har jag min ballerina-klänning. Från H&M.



Här har jag en svart 40-tals klänning med ganska vid kjol och stora ärmar. Kolla kragen! Jag har aldrig haft tillfälle att använda klänningen än... Rosetten är Sonia Rykiel pour H&M.

Här är mitt senaste Traderafynd, en klänning i starka färger, sydd i thaisiden. Jag vet inte hur gammal den är, men den är otroligt detaljerad, så jag tror den är antingen 60-tal eller äldre.



När vi varit i skolan åkte vi tillbaka till den lilla staden och gick på konditori och matade fåglar vid sjön.

Hoppas ni haft en lika fin fredag!

A Bientôt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar