måndag 2 september 2013

Black and White

I Kalles dator finns närmare 30 000 bilder tagna under 7 år. Jag hittade dessa tagna när vi bodde i Nässjö för 4 år sedan. 

Ringa hem i nya telefonen. I Nässjö skaffade vi hemtelefon och hade världens kortaste nummer. Nu har vi ett nytt som jag aldrig lär mig.

Jag i vår lilla soffa vi köpte på Röda korset för 200:-. Jag älskade den där soffan, vi hade med den hit till Solna men sålde den för en ny något år senare. Den där frisyren kan jag sakna ibland.

Jag igen, jag ser så liten ut. Mycket händer på några år.

Vår tallriksvägg i köket. Den antog enorma proportioner på bara några månader, vår tallriksvägg idag är given, vi köper inte fler och vi sätter inte upp fler.

Denna bild är tagen en höst i Vällingby. Jag hade börjat använda min farfars gamla lusekofta som var storlek XL. Har fortfarande kvar den i mina gömmor.

Vår jordglob.

Också jag i lusekoftan.

Hittade även denna bild på systern som just nu är i Finland. Ska snart hälsa på henne och påminna om hur mycket hår hon hade då och hur snygg hennes frisyr är nu.



a Bientôt!







1 kommentar: